ЗВІТ ЦЕНТРУ КУЛЬТУРИ

• У період з 01.03.2021 по 31.05.2021 Центром культури ЗНУ було проведено наступні заходи:

~Студентська весна 2020\2021
~ Miss university 2020
~ Студентська Ліга сміху ЗНУ
~ Онлайн-концерт до Дня матері
~ Гала-концерт Студентської весни 2020\21

• Також за весняний період активно Центр культури розробив та втілив в життя online-проекти:

~ «Вони знають про що говорять» – серія інтерв’ю з талановитими випускниками ЗНУ, які є професіоналами своєї справи: сценарист, гуморист, хореограф, актриса, громадський діяч, організатор міських заходів та проектів. Проект був створений, як «шпаргалка» для студентів для підготовки до СтудВесни.

~ «Аналіз помилок ЗНО від ЗНУ» – серія відео, у яких викладачі ЗНУ розповідають про найчастіші помилки при написанні ЗНО, та як їх уникнути. Завдяки цьому проекту, абітурієнти зможуть якісно підготуватись до написання ЗНО.

~ «Оnline екскурсія корпусами ЗНУ» – цей проект знаходитися ще у стані створення, але найближчим часом ми зможемо його побачити.
~ Зйомки акредитацій для факультетів.

~ Вітання з нагоди міжнародного жіночого дня.

~ Вітання на честь Великодня.

~ Оnline Флешмоб вишиванок.

~ Серія оnline проектів на честь Масляної: «Масляне інтервью» з Геннадієм Васильчуком та Єгором Гуковим, «Рancakes challenge».

• Окрім цього, продовжили онлайн-проект «Успішні випускники ЗНУ», де приймають участь колишні студенти ЗНУ, і розповідають як навчання у Запорізькому національному університеті допомогло їм у житті, що їм дав ЗНУ і ким Вони є сьогодні.

• У цей період активно продовжувалася підготовка до конкурсу краси, грації та таланту «Miss university 2020». Дівчата проводили репетиції з дефіле та хореографії, активно готувались костюми та декорації. Конкурс нарешті пройшов 13 травня у ПК «Орбіта».

• Продовжили підготовку до Студентської весни. Студентська весна пройшла 18,19 та 20 травня. Перемогу та Кубок Гран-прі отримав Факультет іноземної філології.
Ліга сміху ЗНУ також пройшла в стінах ЗНУ. 3 команди у фіналі змагалися за звання переможця ліги. Захід пройшов 21 травня.

• Під час підготовки до заходів Центром культури ЗНУ були знайдені та задіяні нові партнери та спонсори, також продовжувалась співпраця з вже постійними партнерами. Так на більшості заходів переможці отримують призові фонди та цінні призи, продукцію від партнерів.

• Для інформування аудиторії використовувалися наступні засоби реклами:
− реклама у соціальних мережах (Instagram,Telegram,Facebook)
− зовнішня реклама (афіші)
− бартерна реклама з партнерами

• За весінній період продовжувалась активна робота у соціальних мережах (Instagram,Telegram,Facebook,Youtub).За 3 місяці збільшилась кількість підписників, та спостерігалась позитивна динаміка зростання охватов соц.мереж.

• Центр культури активно працював із факультетами, а саме: всебічна допомога у підготовці до університетських та факультетських заходів, надання музичної апаратури та інше.

• Окрім заходів Центр культури активно займався удосконаленням актової та хореографічної залів Інженерного навчально-наукового інституту ЗНУ, а також у актовій залі 2 навчального корпусу ЗНУ. Завдяки ректору Фролову М.О. та адміністрації ЗНУ актова та хореографічні зали Інженерного навчально-наукового інституту ЗНУ становляться комфортними та більш функціональними.

You may also like...

Залишити відповідь